Pakiety powdrożeniowe zostały stworzone z myślą o Klientach, którzy dokonali zakupu naszego programu oraz obecnych Użytkownikach rozbudowujących obecny system.
Pakiety gwarantują dostęp do bieżącego wsparcia ze strony specjalistów RAKS w nagłych przypadkach, wykraczających poza zakres standardowego wsparcia świadczonego przez Dział Wsparcia Użytkownika.
Usługa pozwala również pogłębić automatyzację w codziennej pracy z programem poprzez wprowadzanie bardziej zaawansowanych rozwiązań w stosunku do wdrożenia podstawowego.
Zakres pakietu | Pakiet M | Pakiet L |
Okres obowiązywania pakietu | 3 miesiące | 6 miesięcy |
Priorytet w obsłudze nadesłanych zgłoszeń | TAK | TAK |
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie – do 3 godzin (w godzinach pracy) | TAK | TAK |
Jednorazowa usługa uruchomienia narzędzia do tworzenia automatycznych kopii zapasowych | TAK | TAK |
Połączenia alarmowe – zdalne połączenia do 30 min. z wdrożeniowcem – w godz 9-17 następnego dnia roboczego | 6 | 10 |
Rabat na usługi dodatkowe | 15% | 15% |
Rabat na szkolenia grupowe | 30% | 30% |
Cena pakietu | 1290 zł | 1990 zł |