Zmiana hasła dostępu

  • Ze względów bezpieczeństwa zmiana hasła jest wymuszana co 30 dni.
  • Zmianę hasła można wykonać tylko z poziomu logowania do chmury po przez przeglądarkę internetową.
  • Dostęp do usługi zdalnego dostępu zostaje zablokowany na 10 minut po 5 nieudanych próbach logowania.

Hasło powinno składać się z:

  • minimum 12 znaków,
  • minimum jedna mała litera,
  • minimum jedna duża litera,
  • minimum jeden znak specjalny,
  • minimum jedna cyfra.

Komunikaty związane ze zmianą hasła

  • Komunikat o konieczności zmiany hasła

Pojawia się po zalogowaniu do chmury przez przeglądarkę internetową, jeśli minął okres ważności hasła. Po kliknięciu OK zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą ustawienie nowego hasła.

  • Komunikat o błędnym haśle przy logowaniu przez aplikację (skrót z pulpitu)

Pojawia się, jeśli nie dokonano wymaganej zmiany hasła przez przeglądarkę. Logowanie przez pulpit zdalny będzie niemożliwe do czasu zaktualizowania hasła w chmurze.