- Ze względów bezpieczeństwa zmiana hasła jest wymuszana co 30 dni.
- Zmianę hasła można wykonać tylko z poziomu logowania do chmury po przez przeglądarkę internetową.
- Dostęp do usługi zdalnego dostępu zostaje zablokowany na 10 minut po 5 nieudanych próbach logowania.
Hasło powinno składać się z:
- minimum 12 znaków,
- minimum jedna mała litera,
- minimum jedna duża litera,
- minimum jeden znak specjalny,
- minimum jedna cyfra.
Komunikaty związane ze zmianą hasła
- Komunikat o konieczności zmiany hasła
Pojawia się po zalogowaniu do chmury przez przeglądarkę internetową, jeśli minął okres ważności hasła. Po kliknięciu OK zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą ustawienie nowego hasła.

- Komunikat o błędnym haśle przy logowaniu przez aplikację (skrót z pulpitu)
Pojawia się, jeśli nie dokonano wymaganej zmiany hasła przez przeglądarkę. Logowanie przez pulpit zdalny będzie niemożliwe do czasu zaktualizowania hasła w chmurze.
