
Umowa Serwisowa Premium
Korzystaj ze wsparcia RAKS na wyjątkowych zasadach. Zyskaj dostęp do szeregu usług zwiększających wydajność pracy na systemie i uzyskaj gwarancję szybkiej pomocy specjalistów RAKS.
Co zyskujesz?

Pierwszeństwo obsługi zgłoszeń
Kiedy pilnie potrzebujesz pomocy - czas reakcji jest kluczowy. Z Umową Serwisową Premium zyskujesz gwarancję, że Twoje zgłoszenia będą rozpatrywane w pierwszej kolejności.

Szybki czas reakcji
Gwarantujemy, że czas reakcji na Twoje zgłoszenie nie będzie dłuższy niż 3 godziny (w godzinach pracy). To parametr, który jest kluczowy w przypadku pojawienia trudności technicznych lub kiedy pojawią się pytania merytoryczne.

Połączenia alarmowe
Pilnie potrzebujesz pomocy? Skorzystaj ze zdalnego połączenia ze specjalistą ds. wdrożeń, który wesprze Cię technicznie i merytorycznie. W ramach Umowy Serwisowej Premium masz zagwarantowane dwa bezpłatne połączenia zdalne (do 30 min.) w miesiącu.

Konsultacje zdalne
Korzystaj z pomocy w codziennej pracy. W ramach abonamentu możesz co miesiąc skorzystać z dwóch godzin połączenia zdalnego z ekspertem RAKS, który odpowie na Twoje pytania dot. obsługi programu.

Stałe rabaty
Umowa Serwisowa Premium zapewnia stały 20% rabat na rozbudowę licencji oraz usługi dodatkowe. Gwarantuje również 15% rabat dla wszystkich pracowników Twojej firmy na szkolenia i usługi RAKS.
Włącz korzyści Umowy Serwisowej Premium w swojej firmie
Zwiększ wydajność i wygodę pracy na systemie RAKS. Zwiększ bezpieczeństwo swoich danych. Zyskaj gwarancję szybkiej pomocy naszych specjalistów. Korzystaj z gwarantowanych rabatów.
WYŚLIJ ZAPYTANIE