Pulpit Księgowego – opis zmian

Wersja [3.13]
(Data publikacji 2024-10-30)

  • Wartość podatku CIT jest pobierana według roku i miesiąca najpóźniejszej deklaracji: CIT-2, Rozliczenie dochodu, Rozliczenie podatku z dwiema stawkami

Wersja [3.12]
(Data publikacji 2024-06-17)

  • W edycji firmy dodano parametr widoczności wynagrodzeń,
  • W parametrach e-mail dodano parametr maksymalizacji okna podglądu wysyłanego e-mail,
  • Dodano zmienną predefiniowaną KWARTAL_NR/ROK.

Wersja [3.11]
(Data publikacji: 2024-03-07)

  • Dodano zmienną predefiniowaną VAT-8 na mailach
  • Nastąpiła zmiana nazewnictwa identyfikatorów podatku:
  • PIT-5 na PIT-5(PIT)
  • PIT-5L na PIT-5L(PPL)
  • PIT-28 na PIT-28(PPE)

Wersja [3.10]
(Data publikacji: 2024-02-14)

  • Dodanie możliwości maksymalizowania niektórych okien
  • Zmiana znaku separatora dziesiętnego na “,”
  • Zmiana formatu daty na “YYYY-MM-DD”
  • Poprawka wyświetlania nazwy firmy w oknie “firma i udziałowiec” ustawienia i parametry domyślne
  • Dodanie skrótu klawiszowego “Enter” do otwierania okna podglądu maila na oknie “wysłane maile”
  • Jeżeli na dany miesiąc preferencja została wpisana, a data preferencji upłynęła to data zmieni kolor
  • Dodanie edytowalnej listy zadań na miesiąc dla firmy

Wersja [3.9]
(Data publikacji: 2023-09-06)

  • Dodanie kwoty wyrównania składki zdrowotnej odczytanej z RAKS dla właściwego miesiąca.
  • Rozróżnienie w mailach deklaracji kwartalnych od miesięcznych dla PIT5, PIT5L, CIT, VAT

Wersja [3.8]
(Data publikacji: 2023-03-01)

  • Poprawka przepisania ustawień firmy z poprzedniego raku.
  • Dodany komunikat przy kopiowaniu firm z poprzedniego roku że usunięte firmy z bieżącego roku nie będą kopiowane, ale przywracane z przed usunięcia.
  • Dodana zmienna predefiniowana ODBIORCA_NIP (przy wysyłce).

Wersja [3.7]
(Data publikacji: 24.02.2023)

  • Modyfikacja procedury połączenia z bazą danych,
  • Poprawka edycji PIT4R i PIT8R w trybie ręcznym,
  • Dodanie dwóch zmiennych predefiniowanych: VAT_DO_ZWROTU oraz VAT_DO_PRZENIESIENIA.

Wersja [3.6.2]
(Data publikacji: 16.12.2022)

  • Dodano przycisk usuwania ścieżki logo firmowego dla e-maili.

Wersja [3.6.1]
(Data publikacji: 15.12.2022)

  • Poprawka kolumny z Rodzaj Opodatkowania na Rodzaj Oskładkowania.

Wersja [3.6]
(Data publikacji: 12.12.2022)

  • Poprawka odczytania wartości do przeniesienia i zwrotu dla JPK-V7.
  • Dodano możliwość wysłania maili metodą STARTTLS.
  • Wyłączenie kolumn pracowniczych ZUS kiedy nie ma pracowników.
  • Zapamiętywanie ustawienia “Nie zliczaj statystyk dokumentów”.
  • Dodano wartość VAT-8.
  • Dodano możliwość wyłączenie wiersza ZUS (w przypadku kiedy nie ma kwot ZUS).
  • Poprawka zapisu ustawień firmy.
  • Poprawka sortowania po nazwie skróconej firmy.

Wersja [3.5]
(Data publikacji: 10.10.2022)

  • Poprawka mechanizmu uruchamiania modułu.

Wersja [3.3]
(Data publikacji: 05.09.2022)

  • Poprawiono funkcję kopiowanie definicji firm z poprzedniego roku.

Wersja [3.2]
(Data publikacji: 26.08.2022)

  • Poprawiono wyświetlanie przydzielonych firm.

Wersja [3.1]
(Data publikacji: 18.08.2022)

  • Poprawiono sprawdzanie uprawnień do firmy i błąd jaki był z tym związany oraz poprawiono sumowanie podatków przy wysyłce maili.

Wersja [3.0]
(Data publikacji: 5.08.2022)

  • Możliwość przydzielania wielu użytkowników do jednej firmy.
  • Przydzielenie przez administratora jednocześnie wielu użytkowników do jednej firmy.
  • Poprawiona funkcja kopiowania firmy do nowego roku kalendarzowego.
  • Dodanie opcji pozwalającej na wybór daty (wystawienia lub księgowania) do naliczania statystyk wystawionych dokumentów.
  • Optymalizacja szybkości działania statystyk
  • Archiwizacja firmy polegająca na dodaniu parametru, po włączeniu którego w nowym miesiącu firma nie zostanie dodana do pulpitu.
  • Dodanie nowych zmiennych predefiniowanych:
    • {NASTEPNY_MIESIAC_NR},
    • {NASTEPNY_MIESIAC_SLOWO},
    • {POPRZEDNI_MIESIAC_NR},
    • {POPRZEDNI_MIESIAC_SLOWO}.
  • Dodanie parametru do ustawień wysyłki maili: Możliwość dodawania dodatkowej treści do e-maila w przypadku gdy wysyłka realizowana jest dla jednej firmy. Włączenie parametru powoduje, że w przypadku pojedynczego wysłania maila ZUS, PODATEK lub VAT pojawi się okienko umożliwiające wpisanie dodatkowej treści do wysyłanego maila oraz ewentualna zmiana tematu maila. Aby dodatkowa treść była widoczna w mailu należy we wzorcach do tych maili dodać zmienną predefiniowaną {tresc} w wybranym miejscu wzorca. Jeżeli e-mail wysyłany jest jednoczenie do więcej niż jednej firmy, to okno edycji dodatkowej treści nie będzie wyświetlane i w tym przypadku nie da się dopisać dodatkowej treści do wysyłanych maili.
  • Dodano możliwość dodawania załączników do wysyłanych maili.
  • Dodano rejestr wysłanych maili wraz z pełnym podglądem każdego wysłanego maila.
  • Dodano usuwanie starych maili z rejestru wysłanych.
  • Reorganizacja okna ustawień dla firm. Dodano nowe zakładki: podatek pracowników, podatek PIT oraz CIT.
  • Reorganizacja głównej tabeli pulpitu księgowego.
  • Dodano nowe kolumny wraz z obsługą do pulpitu księgowego:
    • Okres płatności podatku pracowników,
    • Akceptacja podatku,
    • Okres płatności podatku CIT,
    • Akceptacja podatku CIT,
    • Podatek zryczałtowany CIT,
    • VAT-9M,
    • VAT-7 kwota do zwrotu,
    • VAT-7 Kwota do przeniesienia,
    • ZUS-PFRON,
    • Kwota PFRON,
    • Intrastat.
  • Funkcja importowania danych z modułu Kadry Płace. Dotyczy kwot z PIT-4R oraz PIT-8AR.
  • Dodano możliwość wprowadzenia składowych składki społecznej ZUS.
  • Zmodyfikowano okno edycji wartości pulpitu księgowego.
  • Zmodyfikowano raport roczny dla firmy.
  • Zmodyfikowano mechanizm generowania maili na podstawie wzorców. Zmiany dotyczą tabeli wartości podatków.
  • Dodano obsługę terminów płatności poszczególnych podatków i składek ZUS.
  • Funkcja importowania danych z modułu Finanse i Księgowość. Dotyczy składek ZUS (społeczna, zdrowotna).
  • Zmiana układu tabeli głównej
  • Zmiana źródła naczytywania informacji o składkach ZUS.

Wersja[2.10]
(Data publikacji: 22.02.2021)

  • Poprawka funkcji kopiowania definicji firm z poprzedniego roku.

Wersja [2.9]
(Data publikacji: 19.02.2021)

  • Zmiana certyfikatu połączenia, pobierającego informacje o nowej wersji wtyczki.

Wersja [2.8]
(Data publikacji: 16.02.2021)

  • Poprawka naczytywania podatku VAT.

Wersja [2.7]

  • Poprawka naczytywania danych.

Wersja [2.6]
(Data publikacji: 16.10.2020)

  • Poprawka obsługi błędów połączenia z baza danych.

Wersja [2.4]
(Data publikacji: 8.10.2020)

  • Poprawka rozpoznawania licencji

Wersja [2.3]
(Data publikacji: 6.10.2020)

  • Przystosowanie PK do nowej deklaracji VAT7KM
  • Zmiana domyślnego okresu ustawianego po uruchomieniu programu na następny miesiąc względem bieżącej daty.

Wersja [2.1]
(Data publikacji: 28.05.2020)

  • Poprawka błędu wysyłania maila do firmy przypisanej do innego użytkownika.
  • Dodano nową kolumnę do głównej tabeli: Nr Firmy
  • Dodano możliwość wysyłania maili na wiele adresów jednocześnie (około 10)
  • Dodano raport roczny z możliwością zapisu do Excela
  • Dodano popup menu do głównej tabeli Pulpitu
  • Dodano inne drobne poprawki

Wersja [2.0]
(Data publikacji: 30.03.2020)

  • Zmiana sposobu działania edytora wzorców e-maili. Stare wzorce zostaną usunięte!!!
  • Poprawka pokazywania adresu e-mail dla firm, które są obsługiwane przez innych użytkowników.

Wersja [1.9]
(Data publikacji: 24.02.2020)

  • Poprawka błędu odświeżania danych.

Wersja [1.8]
(Data publikacji: 21.02.2020)

  • Optymalizacja szybkości odświeżania danych.
  • Poprawka w naczytywaniu informacji o JPK (data UPO i Czy UPO).

Wersja [1.7]
(Data publikacji: 5.02.2020)

  • Poprawiony mechanizm przełączania firm między użytkownikami
  • Dodano mechanizm kopiowania firm z poprzedniego roku na liście “Moje firmy”.

Wersja [1.6]
(Data publikacji: 30.01.2020)

  • Dodanie kolumny z nazwiskiem osoby opiekującej się firmą
  • Dodanie kolumny z uwagami wpisywanymi w edytorze definicji firmy
  • Dodanie mechanizmu umożliwiającego Administratorowi przydzielanie opiekunów do firm.

Wersja [1.5]
(Data publikacji: 14.01.2020)

  • Poprawiono problem poprawnej interpretacji parametrów serwera mailowego
  • Poprawka sprawdzania uprawnień do firmy podczas edycji parametrów firmy
  • Nadanie Administratorowi systemu Raks SQl możliwości podglądu i edycji wszystkich firm na pulpicie księgowym, niezależnie do kogo są przydzielone.
  • Firmy, które należą do innego użytkownika, na pulpicie księgowym zostały wyróżnione jaśniejszym kolorem tekstu.

Wersja [1.4]
(Data publikacji: 8.10.2020)

  • Poprawiono mechanizm usuwania firmy z ustawień.
  • Ograniczono widoczność firm na oknie głównym w zależności od zalogowanego użytkownika.
  • Poprawka pobierania wartości podatku VAT-7
  • Poprawka pobierania wartości podatku VAT-7K
  • Poprawka sumowania tabelek z podatkiem w e-mailu podatkowym

Wersja [1.3]
(Data publikacji: 18.12.2019)

  • Wprowadzono poprawkę do naczytywania wartości CIT-2, CIT-8

Wersja [1.2]

  • Wprowadzono nowe kolumny do tabeli danych księgowych

Wersja [1.0]

  • Oddany program do użytku