Funkcja PPK wymaga rozbudowy programu o dodatkową funkcjonalność.
Aby uruchomić funkcjonalność PPK w module Kadry i Płace, należy:
Wczytać otrzymany klucz licencyjny zawierający funkcję PPK.
W celu wczytania klucza wykonaj następujące czynności:
1. Uruchom moduł RAKS Administrator, wybierz Ustawienia –>Licencje.
2. W prawym dolnym rogu ekranu wybierz Wersja pełna –> Wczytaj licencję z pliku.
3. W przypadku korzystania z Profili logowania należy dodać funkcjonalność użytkownikom w sekcji Administracja systemem –> Użytkownicy –> Profil logowania.
W celu uruchomienia dodatkowych funkcji i narzędzi monitorujących związanych z PPK w module Kadry i Płace, należy przejść do parametrów firmy menu:
Administracja –> Parametry, w których określa się:
– datę przystąpienia firmy do PPK,
– instytucję finansową,
– numer umowy o zarządzanie.