Konfiguracja stanowiska „BŁĄD NR AD_0037”
W przypadku pojawienia się w trakcie logowania komunikatu „AD_0037”, należy skontaktować się z nami w celu wykonania konfiguracji stanowiska.

Podczas przeprowadzania konfiguracji stanowiska wszyscy użytkownicy muszą być wylogowani. Inaczej konfiguracja nie będzie możliwa do przeprowadzenia
Konfiguracji stanowiska można dokonać telefonicznie pod numerem +48 885 885 000, mailowo na adres aktualizacje@raks.pl bądź przez formularz dostępny na naszej stronie: https://raks.pl/pomoc/formularz/.
W wiadomości mailowej należy przesłać numer licencji oraz klucz prywatny, który możemy uzyskać logując się do modułu Administrator i wybierając w zakładce Licencje przycisk Serwis – Konfiguruj stanowisko.

W odpowiedzi prześlemy klucze licencji, które należy wpisać we wspominanym wyżej oknie.
UWAGA!
W przypadku kontaktu mailowego lub przez formularz, ważne aby do momentu otrzymania od nas odpowiedzi, nie zamykać okna z wygenerowanym kluczem.