Księgowość
Doprecyzowanie informacji dotyczącej problemu z wyszukiwarką VAT w raportach ze zbiorowej weryfikacji statusu kontrahentów w VAT
Doprecyzowano informację dotyczącą problemu z wyszukiwarką VAT w raportach ze zbiorowej weryfikacji statusu kontrahentów w VAT.
Jak było do tej pory?
Do tej pory raport wyświetlany podczas korzystania z wyszukiwarki VAT w niżej wymienionych miejscach:
– w oknie przeglądowym kontrahentów, po wybraniu operacji “Sprawdź kontrahentów w internetowej bazie danych VAT”
– w oknie przeglądowym wpisów do rejestru VAT, po wybraniu operacji “Sprawdź kontrahentów w internetowej bazie danych VAT”
– w oknie przeglądowym plików: “JPK_V7M/JPK_V7K”, po wybraniu operacji “Sprawdź status kontrahentów VAT w zaznaczonym pliku”
nie precyzował możliwej przyczyny problemu z weryfikacją kontrahentów spośród dotychczas wymienionych.
Co zrobiono?
Doprecyzowano treść raportu.
Jak to działa po zmianach?
W sytuacji gdy przeszkodą w zbiorczej weryfikacji statusu kontrahentów w VAT jest problem z działaniem serwisu Ministerstwa Finansów, raport wyświetla informację: “nie działa serwis Ministerstwa Finansów do sprawdzania statusu VAT”.